luni, 31 mai 2010

Am ales sa visez!

Am ales sa visez! Toti visam si tu visezi si cel si cea de langa tine, desi uneori da impresia ca este cea mai realista persoana. Sa fii realist inseamna totusi sa si recunosti ca ai nevoie de vise. Se stie foarte bine ca trebuie sa vrei ceva cu adevarat, ca sa il poti avea. Ca uneori "il" ai si fara sa "il" vrei e ceva mai rar. Desi aproape toata lumea sfatuieste pe toate lumea sa nu mai viseze ca sa nu mai fie dezamagita, eu cred exact contrariul. Numai visand pot fi fericita! Pentru ca unde altundeva poti gasi ce cauti, daca nu in vis? Visul cu ochii deschisi e unul pe care tu ilputem controla... nu este ca cel din somn. Nu te trezesti din el pentru ca suna ceasul, nici pentru ca "trebuie" sa se termine si nici macar pentru ca asa iti cere cel de langa tine. Din visul tau te trezesti cand vrei. Iar eu am ales sa nu ma trezesc niciodata. Am ales sa ma aflu pe cea mai inflorita campie decat la birou, am ales sa zbor , si in fine...am ales sa fiu implinita.Cand deschid ochii nu se intampla nimic rau. Imi continui drumul desi norii au disparut si in schimb au aparut masinile, praful, aglomeratia, sefiietc. Si, unde am suferit? De ce nu trebuie sa visam, asa cum ne sfatuiesc ceilalti? Eu cred ca cei care ii indeamna pe ceilalti la "realism total" sunt de fapt niste fricosi. Le e frica pur si simplu sa riste sa fie dezamagiti; dar riscul acesta este atat de mic, incat nici nu stiu cum sa-i mai numesc pe aceia, daca nu "fricosi". Visele...oricat de "ireale" ar fi ele....cine stie oricand pot deveni realitate.... Eu am ales. Poate si tu,ai ales...sau poate nu. Alege..ce-i bine pt tine..doar tu poti sti ce-ti doresti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu