sâmbătă, 29 mai 2010

Raspunsuri...

Timpul care se scurge...zi cu zi...luna cu luna...an cu an......ne ajuta sa ne descoperim...Ne lasa sa alegem.Sa experimentam si sa ne formam. Experietele ce le-am trait in cei 36 ani de viata...sau mai exact 30...31...atat cat incep sa-mi amintesc din copilarie pana acum...m-au supus unui examen ce sigur il trecem cu totii .Acel al supravietuirii...al infruntarii...al nelinistilor si al gandurilor intrebatoare.Intrebandu-ne permanent ce urmeaza...ce facem...cum vom face...a rezultat dezvoltarea imaginatiei...a acceptarii puterii noastre de a face ceva....sau de a nu face. Constienti ca am facut alegerea perfecta...corecta...inaintam in proiectele ce ni le-am stabilit...In viata...in societate...la serviciu...in relatii... Rezultatele hotararilor noastre...ne vor oferi raspunsul corect...raspunsul la intrebarile ce ni le-am pus...ceva mai inainte... O...Doamne...cate hotarari gresite am luat in viata asta...cate raspunsuri care mi-au strapuns sufletul...a trebuit sa primesc... ...si totul cu voia mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu