luni, 31 mai 2010

SA FIM DOI

Detest definitiile, mai ales atunci când e vorba de sentimente. Si cu toate acestea, mi-e dat sa aud în fiecare zi „definitii” ale iubirii.Si uite cum ma provoc singura...in a ma intreba si a-mi raspunde... De fapt, chiar asa, ce e iubirea, pâna la urma? Sau, mai exact, ce inseamna sa iubesti? Cate capete...minti (sau mai degraba câte inimi), atatea raspunsuri. Intrebare inutila, de altfel. Iubirea nu se exprima în cuvinte. Stiu, suna a cliseu, si totusi... Pentru mine, sa iubesti înseamna sa îti doresti sa faci totul împreuna cu celalalt... sa faci pasi in doi... Pentru mine, sa iubesti înseamna sa nu mai existe nimeni în afara de celalalt... Sa simti fiori în stomac atunci când auzi usa liftului care tocmai s-a oprit... Sa simti ca ziua nu are sens daca nu-i simti zambetul si lumina din priviri... Sa simti ca poti renunta la tot pentru celalalt... Sa simti ca respecti si esti respectat.... Sa te cutremuri doar la gandul ca de maine viata ar trebui sa continue fara celalalt.... Sa dai ceea ce simte celalalt ca vrea de la tine si sa primesti fara sa spui ce îti doresti... Sa transformi iubirea într-un copil... Sa.... sa mergi în fiecare noapte pâna la luna si înapoi la soare ca sa îi smulgi o raza.... si sa-l vezi zambind contempland momentul... ...sa te intorci de la birou, de la orice job l-am avea...sa-i deschizi usa sa te auda spunand( zambindu-ti):buna seara iubitul meu... ...sa se intoarca de la job...sa intre pe usa cu bratul plin de cumparaturi ...iar printre ele sa fie un IAURT... : iubita mea...ti-am adus iaurut...celelalte s-au terminat. ...sa te surpinda in bucatarie spaland vasele...sa-ti sopteasca la ureche : esti frumoasa draga mea... ...sa il privesti cum nervos nu-si gaseste soseta...iar tu sa i-o aduci ”victorioasa” ca l-ai salvat de la cautari dis de dimineata... De fapt... singura fraza reala,este ... SA FIM DOI... pentru ca celelalte sunt doar în suflet, nerostite, lânga o mie de alte cuvinte... topite într-un sarut lung care sfideaza orice pudoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu