luni, 7 februarie 2011

Se vinde bine...

Astazi am accesat din curiozitate un cont de socializare al unei prietene.Facut cu ceva timp in urma intr-un moment de zel...si uitat...am decis sa atentez la el.
Nici nu i-am spus...Si nici nu-i spun...daca nu va observa.Si uite asa...stand acolo ceva vreme am vazut cateva profile de fetitze...care mai decare mai deocheate.Mi-au placut si mie...Pe mine m-au sarit...cam toate personajele online.Cine ar sta de vb cu cineva care are la profil un pui si un ou in tigaie?
Voi barbati de pretutindeni...vesnic in cautare de...mai bine, nu va compatimesc ca sunteti singuri.Multe fete oferteaza picioare lungi...chip angelic si inima de pisic.
Sa fie greu sa alegi?trebuie doar sa stii ce vrei :)
De sentimente si trairi...are rost sa zic ceva?cauti si gasesti...sau nu cauti si gasesti...Mai putin...ce tanjeste sufletul sa gaseasca.

Un comentariu:

  1. :) sau gasesti unde NU cauti... :) in general, UNDE nu te astepti, CAND nu te astepti...

    RăspundețiȘtergere