joi, 3 februarie 2011

O intalnire dupa 14 ani !

PATRI & CEZAR
...au trecut 14.Da 14 ani in care abia stiam una de cealalta.
Ea la inceput de relatie…eu o mamica mandra.
Acum ea este ce eram eu…iar eu sunt ce nu ma asteptam sa fiu.
Am revazut-o dupa acesti ani.A fost suficient sa ne revedem si totul sa para ca atunci.
Am plecat de la ea...ravasita, am plans amintindu-mi de tristetea mortii parintilor mei…de clipele in care…copil fiind…familia ei mi-a intins o mana. M-am simtit de-a lor…m-am simtit ocrotita. Imi lipsea si ei stiau ca am nevoie.
Acum o am langa mine, nu o mai las sa plece. Voi sta si voi veghea cu gandul, cu tot ce am pozitiv…ca sa le fie bine.Asa cum mi-a fost mie…candva alaturi de ea.
O admir ca este fericita, ca cei din jurul ei sunt fericiti pentru ca…EXISTA EA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu